تریلی پشت تراکتور یکی از ابزارهای جانبی متصل شونده به تراکتور است که جهت جابجایی اجسام سنگین، محصولات کشاورزی و علوفه مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت نهایی تریلی پشت تراکتوری در سال 99 نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است و خریداران باید حتما استعلام قیمت این محصول را قبل از تصمیم به سفارش ان انجام دهند.

برای اطلاع از قیمت روز این محصول راه های زیادی وجود دارد که تماس مستقیم با فروشنده این تریلی ساده ترین روش است.

قیمت نهایی تریلی پشت تراکتوری در سال 99

معرفی مدل های مختلف تریلی پشت تراکتوری

معرفی مدل های مختلف تریلی پشت تراکتوری بدون تراکتور و تریلی همراه آن بسیاری از کارهای مزرعه قابل انجام نیست و نمی توان محصولات کشاورزی، کود، سموم، خاک و بسیاری از مواد را جابجا نمود. انواع تریلی تراکتوری در بازار این محصول وجود دارد که هر یکی از نظر مشخصات با هم تفاوت هایی دارند.

این تریلی ها بر اساس شاخص های مختلفی دسته بندی می شوند به عنوان مثال مدل های مختلفی بر اساس یک، دو یا سه محور بودن وجود دارند یا می توان انواع تریلی را بر اساس ظرفیت و توانایی حمل بار دسته بندی کرد. در اینجا به معرفی انواع مدل های تریلی پشت تراکتور از نظر تعداد چرخ می پردازیم و مشخصات آنها را بیان می کنیم.

تریلی چهار چرخ : این تریلی دارای ظرفیت حمل بار حدود 5 تن می باشد و برای حرکت به نیروی محرکه 65 تا 70 اسب بخار نیاز دارد. وزن این دستگاه 1400 کیلوگرم است و با زاویه 42 درجه می تواند بار را تخلیه کند. جهت تخلیه در این تریلی از راست و چپ می باشد و ترمز تعبیه شده برای این تریلی از نوع مکانیکی است.

تریلی دو چرخ : این تریلی پشت تراکتوری دارای ظرفیت کم تری نسبت تریلی چهار چرخ برای حمل بار است و فقط می تواند تا 3 تن بار را حمل کند. این تریلی نیز به 65 تا 70 اسب بخار برای حرکت نیاز دارد. نحوه تخلیه بار در این تراکتور از عقب می باشد و زاویه تخلیه آن نیز 45 درجه است. این تریلی وزن سبکی دارد و حدودا 750 کیلوگرم وزن دارد.

بازار خرید تریلی پشت تراکتوری یک محوره

بازار خرید تریلی پشت تراکتوری یک محوره تریلی پشت تراکتوری یک محوری یکی از انواع مختلف این تریلی مورد استفاده برای اکثرا زمین های کشاورزی است که دارای توان حمل بار در حد زمین های با مساحت متوسط است و یکی از پرکاربردترین انواع تریلی در ایران می باشد.

در بازار تریلی تراکتوری می توان این تریلی را مستقیما از عرض کننده این محصول در بازار خریداری کرد و دیگر به واسطه ها مراجعه ننمود. خری این تریلی با قیمت ارزان تر از بازار از طریق همین وب سایت به راحتی ممکن است چون در اینجا خریدار مستقیما با عرضه کننده در ارتباط خواهد بود و می تواند پس از مطالعه دقیق مشخصات این محصول آن را به صورت آنلاین یا از طریق سفارش تلفنی درخواست نماید تا در اولین فرصت توسط عرضه کننده به آدرس وی ارسال گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره در مورد محصولات و خرید با ما تماس بگیرید