برای خرید انواع بیل پشت تراکتور باید به فروشگاهها و نمایندگی های عرضه کننده ماشین آلات کشاورزی مراجعه کنیم. همچنین قیمت این محصولات در این فروشگاها و نمایندگی ها مشخص می باشد. قیمت این تجهیزات کشاورزی که در بازار دچار تغییر و نوساناتی می باشد. علت این نوسانات قیمت به خاطر کیفیا این محصولات و بیل مکانیکی 1250 از لحاظ مواد اولیه و قطعات آنها و همچنین کیفیت ساخت و مونتاژ آنها و دیگر دلیل این نوسانات به خاطر کارخانه سازنده و برند محصول و همچنین میزان تولید و عرضه و تقاضا بستگی دارد، که باعث شده این محصول با تغییرات قیمت روبرو شود.

موارد کاربرد بیل پشت تراکتوری چیست؟

موارد کاربرد بیل پشت تراکتوری چیست؟ کاربرد بیل عقب تراکتور بسیار زیاد می باشد. این بیل ها که بیشتر برای خاک های نرم و زمین هایی که زیاد جنس سختی ندارند کاربرد دارند، و همچنین این بیل ها برای کشاورزی نیز کاربرد زیادی دارند. مناسب ترین خاک برای این بیل ها خاک کشاورزی است. این محصول در برابر خاک های سخت و سفت کارآیی خوبی ندارد و باعث می شود که تیغه های بیل آسیب ببینند و از بین بروند. بیل های پشت تراکتوری که در زمین هایی که دارای پستی و بلندی زیاد هستند بهتر از بیل مکانیکی چرخ لاستیکی کار می کند، ولی در هر حال باید از کار کردن در این زمین ها از این وسیله استفاده نشود چون به دستگاه آسیب می رسد. این بیل ها که بسیار ضروری و مهم هستند و در صنعت و دامپروری و راهسازی هم استفاده می شوند و کاربرد زیادی دارند. این بیل ها در مدل های مختلف و بسیار پیشرفته و با بهترین کیفیت تولید می شوند، و به بازارهای داخلی و خارجی فرستاده می شوند. این محصول و بیل مکانیکی نصر در مدل های مختلفی ساخته می شود از جمله یکی از آنها که برای حمل بارهای بسیار سنگین استفاده می گردد و یک قطعه پر کاربرد برای تراکتور محسوب می شود. دیگر اینکه این بیل ها دارای تعادل خوبی هستند و در بارگیری سنگ ها و مواد و خاک ها به کار می روند و به خاطر همین در تمیز کردن زمین های زراعی و کشاورزی از آنها استفاده می شود.  

شرکت تولید بیل پشت تراکتور باکیفیت

شرکت تولید بیل پشت تراکتور باکیفیت شرکت های تولید بیل پشت تراکتور که این محصولات را با بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه تولید می کنند و به بازار عرضه می نمایند.این محصولات که توسط شرکت ها و برندهای مختلفی تولید می گردند که هر چقدر کیفیت آنها بالاتر باشد بر قیمت کالا نیز تاثیر می گذارد. تولید کنندگان با تولید محصولات خود علاوه بر اینکه نیاز جامعه را تامین می کنند این محصولات را نیز به کشورهای خارجی هم صادر می کنند. بیل تراکتور باغی که از جمله محصولاتی است که کاربرد بسیار زیادی در زمینه کشاورزی دارد.

!همچنین برای خرید تریلی تراکتور به این صفحه سربزنید.

فروش بیل عقب تراکتور عمده

بیل پشت تراکتوری شما خریداران عزیز می توانید برند های اصلی انواع بیل عقب تراکتور باکیفیت صادراتی را به واسطه فروشندگان در مراکز فروش این سایت تهیه نمایید. شما مشتریان عزیز برای خرید انواع محصولات پلاستیکی می توانید با استفاده از شماره های تماس، که پل ارتباطی ما با مشتریان هستند ارتباط برقرار نمایید، لذا برای تهیه محصولات مورد نظر می توان به صورت مستقیم اقدام نمود که در آن هزینه ها بسیار کاهش پیدا می کند. فروش بیل عقب تراکتور عمده در سراسر کشور با نازلترین قیمت موجود می باشد که مشتریان می توانند جهت خرید آن با کارشناسان فروش در این سایت تماس بگیرند لذا تمامی محصولات از برند های سازنده مربوط جمع آوری شده است و با کیفیتی که در آن لحاظ شده رضایت مشتریان را به دنبال داشته است. شما می توانید مشخصات و ویژگی های به روز عرضه کنندگان انواع محصولات کشاورزی و زراعی را مشاهده نموده و به بررسی آنها بپردازید.

105 پاسخ

    1. سلام خان میوسفی. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

    1. سلام محمد عزیز. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  1. سلام خیلی متشکرم ازسایت خوبتون بابت توضیحات خوبی که درمورد این محصول ارائه دادید وایا حساب کاربری واتس اپ یا اینستاگرام دارید انشاالاه که موفق باشید وپیشنهاد میکنم خریداری کنید و خیلی متشکرم ازشما که زحمت میکشد باتشکر ازسایت خوبتون.

  2. بسیار سپاسگزارم از سایت ابزار کشاورزی که ادوات کشاورزی را بدون واسطه ارزانتر از همه جا در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد قصد تشکر داشتم از برند هامین کشت که این شرایط رو برای خرید راحت تر فراهم کردن درود بر شما

    1. سلام خانم امچد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  3. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و تشکر فراوان بابت اطلاعات کامل و جامعی که در اختیار قرار می دهید، بیل های پشت تراکتور مجموعه هامین کشت گام موثری در تولیدات کشاورزی و افزایش بهره وری در این صنعت ایجاد کرده

    1. سلام امین عزیز. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  4. سلام خدا قوت و خسته نباشید میگم به مجموعه هامین کشت و بابت توزیع و پخش انواع بیل پشت تراکتور باغی با کیفیت و قیمت مناسب از ایشان تشکر میکنم. بیل های پشت تراکتوری که در زمین هایی که دارای پستی و بلندی زیاد هستند بهتر از بیل مکانیکی چرخ لاستیکی کار می کند. برای تهیه این محصول با کیفیت از سایت این مجموعه دیدن نمایید

  5. بیل پشت تراکتور باغی بسیار پر کاربرد می باشد این بیل بیشتر برای خاک های نرم و زمین هایی که زیاد جنس سختی ندارند، استفاده می شود.

  6. سلام
    مطالب بالا را خوندم و متوجه شدم کاربردهای زیادی داره این بیل پشت تراکتور مخصوصا در باغها و راغب به خریداری آن شدم

  7. با عرض سلام و درود بسیار و با آرزوی قبولی طاعات در این ماه عزیز،خیلی خوبه که محصولاتی به این مهمی و پر کاربرد رو بشه از طریق سایت و بصورت غیر حضوری با قیمت مناسب تری سفارش داد

  8. با سلام و وقت بخیر خدمت همه
    من از این بیل ها خریداری کردم. واقعا خیلی بدرد بخوره و کار و خیلی جلو میندازه. با تشکر از مجموعه خوبتون.

  9. با سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان و پشتیبان محترم:

    این بیل پشت تراکتور باغی که تو این صفحه می‌بینید از بهترین کیفیت ممکن ساخته شده ان و همینطور کارایی زیادی می‌تونن داشته باشن برای مثال از این محصول میشه برای کندن یا صاف کردن‌یه تیکه خاک ازش استفاده کرد، و همینطور اندازه‌ای که دارن باعث میشه تو جا‌های پستی و بلندی به خوبی عمل کنن حتی خیلی بهتر از بیل و لودر‌های بزرگ چون اینا اندازه‌ی کوچیکی دارن و می‌تونن کارایی بهتری هم نسبت به اونا داشته باشن پس این بهترین گزینه برای خرید می‌تونه باشه

    1. سلام اژدری عزیز. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

    1. سلام رضا عزیز. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

    1. سلام علیرضا عزیز. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

    1. سلام رضا عزیز. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  10. سلام عزیزان پرتلاش. خسته نباشید.
    این بیل ها بسیار ضروری و مهم هستند و در صنعت و دامپروری و راهسازی هم استفاده می شوند و کاربرد زیادی دارند.
    مرسی از سایت خوبتون

  11. ی سوال داشتم
    این محصولات رو به صورت عمده می فروشید یا خرید تکی هم می تونیم داشته باشیم
    ممنون میشم در این باره راهنمایی بفرمائید

  12. سلام
    خسته نباشید
    طاعات قبول
    از سایت خوبتون بابت ارائه محصول باکیفیت سپاسگزارم
    ان شاالله بزودی مجددا خرید خواهیم کرد.

    1. سلام رشید عزیز. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

    1. سلام سلمان عزیز. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  13. سلام و روز بخیر خدمت شما
    قصد خرید برخی ادوات کشاورزی بخصوص بیل پشت تراکتور را دارم، با مشاهده مطالب این سایت و تحقیق و جستجو علاقه مند به خرید از مجموعه همین کشت شدم..ممنونم

  14. سلام من از سایت شما اطلاعات خوبی گرفتم عالیه برای تجارت و صادرات . نحوه ارتباط با فروشگاه شما چگونه است آیا نمایندگی شهرستانی دارید .

    1. سلام خانم محمدی. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  15. سلام خسته نباشید بسیار از خریدی که از شما داشتم راضی بودم همینطور از نحوی ارسال شما امیدوارم که همیشه موفق باشید

  16. سلام، وقت بخیر در مورد کیفیت محصولات سوالی داشتم ممنون میشم جواب بدین. چه تضمینی برای محصولات شما وجود داره؟ آیا برای ما نمونه ارسال میکنید؟ لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام خانم شاهین. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  17. سلام خسته نباشید خیلی ممنون از شرکت هامین گشت امیدوارم که همیشه موفق باشید خیلی ممنون که قيمت مناسب و بدون واسطه می‌دهید

    1. سلام سردار عزیز. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از مشاورین ما فرم داخل سایت را پر کنید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  18. سلام بیل پشت تراکتور باغی برای باغ داران یک وسیله کاربردی است این محصول از به روزترین تکنولوژی های دنیا ساخته شده واز کیفیت بالای برخوردار است.

  19. سلام ممنون از شما بابت تولید این ادوات کشاورزی که تولید میکنید و دست مصرف کننده میدین خیلی خدا قوت میگم بهتون موفق و موید باشید

  20. با سلام و خسته نباشید خدمت شما
    بنده کشاورزم و برای مزرعه ام قصد خریداری بیل تراکتوری شما رو دارم شما تخفیف هم دارین؟

  21. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و تشکر فراوان بابت اطلاعات جامعی که در اختیار قرار می دهید، بیل های پشت تراکتور مجموعه هامین کشت گام موثری در تولیدات کشاورزی و افزایش بهره وری در این صنعت ایجاد کرده. خدا شما رو تو این راهی که شروع کردین یاری برساند

  22. سلام سوال من از شما این بود که آیا شما وقت این بار ادوات تراکتور را برای ما ارسال میکنید بیمه هم هست یا خیر؟

  23. سلام وقتتون بخیر
    خسته نباشید
    ببخشید میخواستم یک عدد سفارش بدم
    ارسال تکی به شهرستان پردیس هم دارید ؟
    ممنون میشم اطلاع بدید

  24. عملا بیشتر این بیل ها برای بلند کردن و جا به جا کردن کاه و علوفه دام خیلی خوب هست که فشار خاصی به دستگاه نمیارن، که البته این هم خیلی بد نیست ولی به طور کلی از کجا بفهمیم دقیقا این زمین ما برای این بیل خوب هست یا نه.

  25. سلام و درود
    بسیار راغب شدم که این بیل عقب تراکتور رو خریداری کنم.
    بخاطر کیفیت بالایی که دارد پیشنهاد میکنم از این سایت خریداری کنید.

  26. سلام وقت بخیر من از این سایت بیل پشت تراکتور باغی خریداری کرده ام. به شما توصیه می کنم از این سایت بیل پشت تراکتور باغی خریداری کنید.

  27. سلام خسته نباشید
    ممنون بابت اطلاعاتی که راجع به این نوع بیل پشت تراکتوری در اختیارمون قرار دادید
    آیا این نوع بیل مناسب همه نوع تراکتور هست یا فقط برای مدل خاصی هستش؟ممنون میشم راهنماییم کنید موفق باشید درپناه حق

  28. برای خرید از محصولات و تولیدات شما باید پول نقد پرداخت کرد یا میشه که چک و کارت اعتباری هم پرداخت کرد ممنون از لطف شما بابت جوابگویی

  29. پس از شکست فرولیخ، چارلز هارت Charles W. Hart و چارلز پار Charles H. Parr موتور ۲ سیلندر بنزینی را بهبود بخشیده و تجارت خود را در چارلز سیتی پایه‌ریزی کردند. در سال ۱۹۰۳، کارخانهٔ این دو موفق به ساخت ۱۵ دستگاه تراکتور گردید. این تراکتورها ۶۳۵۰ کیلوگرم وزن داشتند و موتور ۲ سیلندر این تراکتورها در بهترین حالت ۴۸ اسب بخار قدرت تولید می‌کرد

  30. سلام روز بخیر، با توجه به توضیحات بسیار عالی که در مورد بیل پشت تراکتور دادید سپاسگذارم. لطف کنید نحوه برقرار ارتباط با مسئول فروش این محصول را برای من بازگو کنید تا راحتتر بتونم با شما ارتباط برقرار کنم

  31. عرض ادب و احترام

    شخصا اطلاع چندانی درباره بیل پشت تراکتور باغی نداشتم.
    از مطالب ارزشمند شما که درینباره ارائه کردین استفاده کردم.
    موفق باشید

  32. سلام. این بیل ها که بیشتر برای خاک های نرم و زمین هایی که زیاد جنس سختی ندارند کاربرد دارند، و همچنین این بیل ها برای کشاورزی نیز کاربرد زیادی دارند.

  33. سلام وخسته نباشید. این محصول در برابر خاک های سخت و سفت کارآیی خوبی ندارد و باعث می شود که تیغه های بیل آسیب ببینند و از بین بروند.

  34. سلام و خسته نباشید خدمت شما.بیل پشت تراکتوری یک محصول بسیار کاربردی است برای کارهای گودبرداری و خاک ریزی و خاک برداری محسوب می شود و یک محصول فوق العاده عالی می باشد که برای کشاورزان ، ساخت و سازها و… از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.خرید این محصول با کیفیت و کاربردی از مراکز فروش و سایت های معتبر ،بسیار مقرون بصرفه تر می باشد.

  35. باسلام خدمت شما، کاربرد بیل عقب تراکتور بسیار زیاد می باشد. این بیل ها که بیشتر برای خاک های نرم و زمین هایی که زیاد جنس سختی ندارند کاربرد دارند، و همچنین این بیل ها برای کشاورزی نیز کاربرد زیادی دارند، این بیل ها در مدل های مختلف و بسیار پیشرفته و با بهترین کیفیت تولید می شوند، و به بازارهای داخلی و خارجی فرستاده می شوند.

  36. سلام خسته نباشید خدمت شما هنرمندان ایرانی امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما امیدوارم که حال دلتون عالی باشه و همیشه انقد پر انرژی باشید با تشکر از شما وتیم فوق‌العاده عالی شما

  37. باسلام و خسته نباشید ماهم ازاین بیل ها میخواهیم لطفا در مورد قیمتش بفرمائید و شرایط اقساطی چطوره…و قیمت بیل شش سیلندر تک چنده.. ّبا آرزوی بهترین ها برای شما

  38. سلام و درود بیل تراکتور بسیار پر کاربرد است و برای هر مزرعه ای ضروری است من سفارش دادم و ممنون که برام با قیمت مناسب تهیه کردید

  39. سلام و عرض ادب .
    ممنونم از سایت خوبتون .از مشاوران فعال و کاربلد و باحوصله شما متشکرم .خرید کردم خیلی عالی .راضیم خدارو شکر.

  40. کاربرد بیل عقب تراکتور بسیار زیاد می باشد. این بیل ها که بیشتر برای خاک های نرم و زمین هایی که زیاد جنس سختی ندارند کاربرد دارند، و همچنین این بیل ها برای کشاورزی نیز کاربرد زیادی دارند.

  41. سلام وقت بخیر بیل پشت تراکتور باغی بیشتر برای خاک های نرم وخاکی که سختی وسفتی زیادی نداشته باشه استفاده میکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *